لا تحــــــزن

إذا أصابك الهم فلا تقل يارب عندي هم كبير..قل يا هم عندي رب كبير

November 30, 2007

Part 2: Sure u r in Egypt

السلااااااام على من اتبع الهدى
طبعا انا لقيت عندي الصور دي.. هي كتير وبقالي 3 ايام بنزل فيها..البلوجر ده شلني ..لو الاقي عند حد فيكو طريقة تانية اسرع يبقى جميل عمري ما هنساه:D ،،
المهم قلت خليني اعمل جزء تاني للموضوع اللي فات..وعلى قد ما الصور ضحكتني.. الا اني بجد حزينة على حال بلدي..كان نفسي اشوفها افضل من كده..الناس كلها بتتطور الا هنا..
والكويسين بيطلعوا بره مصر..ومش عارفة بقى هييجي يوم وتبقى كويسة ولا هتتدهور اكتر من كده
ربنا يستر بجد
المهم اتفرجوا واضحكو بقى













































ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والسلام خير ختام
:)

17 Comments:

At December 1, 2007 at 1:21 AM , Blogger عصفور المدينة said...

أضحك الله سنك

وبخصوص رفع الصور أعتقد الأفضل أن تستخدمي موقع لرفع الصور
مثل
www.flickr.com
وتضعي الصور عليه

ثانيا أتمنى أن تزيلي صورة الحمام الذي فوقه كرسي لأن هذا يستخدم للمرضى وذوي الظروف الخاصة

 
At December 1, 2007 at 1:57 AM , Blogger http://kasperb4.blogspot.com/ said...

:D
على أد ماهي حاجات تضحك بس ف نفس الوقت فيها حاجات مأساوية فعلا زي العمال اللي بيستهتروا بنفسهم ف لدرجة انه يخاطر بحياته عشان تصليح تكييف
طبعا الكلام ده فعلا مستحيل نشوفه ف دول الغرب المتقدم
برغم انه يدل على روح التفاني اللي عند المواطن والعامل المصري بس مش للدرجادي يعني
هههههههه

وعجبتني اوي الراجل اللي بيحاول يقنع نفسه ان السيات ممكن تكون تويوتا ههههههههه


على فكرة ملحوظة اخي الباشمهندس عصفور بخصوص صورة المقعد اللي فوق الحمام ف محلها تماما وانا بردو كنت مستغرب ليه حطيتي الصورة دي

وعموما بقى ربنا يصلح أحوالنا
وجزاكي الله خيرا على مجهودك وبالله عليكي ادعيلي

 
At December 1, 2007 at 3:53 AM , Blogger صرخة حق said...

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته بجد نيس صور يا قوت

 
At December 1, 2007 at 8:39 AM , Blogger قوت القلوب said...

عصفور المدينة

تمت ازالة الصورة، وانا مكنتش اعرف انها لذوي الظروف الخاصة ، كنت فاكرة انو طريقة لتعديل الحمام

عموما الف شكر على تنبيهك ليا وعلى تشريفك كمان

وان شاء الله هبقى استخدم موقع رفع صور

ربنا يسهل

تحياتي

 
At December 1, 2007 at 8:42 AM , Blogger قوت القلوب said...

آلام وآمال

اكيد مش هنشوف عند الغرب العامل راكب على المكيف عشان يصلحه طبعا

بس الشعب المصري حديد مبيخافش

وبالنسبة للصورة.. تمت الازلة والتوضيح في ردي على الباشمهندس محمد

وربنا يوفقك يارب ويكرمك ويرزقك الخير كله .. آمين

تحياتي

 
At December 1, 2007 at 8:42 AM , Blogger قوت القلوب said...

صرخة حق

شرفتني

والحمد لله ان الصور عجبتك

تحياتي

 
At December 1, 2007 at 10:15 AM , Blogger Lobna Ahmed Nour said...

مجموعةصور جميلة

واللي يعيش ياما يشوف

والله المستعان

 
At December 1, 2007 at 10:29 AM , Blogger عصفور المدينة said...

جزاك الله خيرا

 
At December 1, 2007 at 1:55 PM , Anonymous Anonymous said...

انا مع محمود الام وامال انها صوره تضحك وتحزن
تضحك لانها صور كوميديه وتحزن انى الصوره دى تكون تحت شعار صنع فى مصر

 
At December 1, 2007 at 3:30 PM , Blogger قوت القلوب said...

unique

اللهم آمين

شرفني وجودك

تحياتي

 
At December 1, 2007 at 3:33 PM , Blogger قوت القلوب said...

عصفور المدينة

وجزاك

ومرة تانية انا مكنتش اعرف حاجة زي دي

لاني اما رحت الحج، كان في واحدة من اللي معانا جايبة كرسي زي ده لانها مش بتعرف تدخل الحمامات الارضي دي

فانا اما شفت الصورة افتكرت ان هما بيتريقوا على اساس مش عارفين يعملوا حمامات عادية

بس

 
At December 1, 2007 at 3:35 PM , Blogger قوت القلوب said...

رئيس جمهورية نفسي

وده الكلام اللي انا كمان قلته،، على قد ما الواحد بيضحك.. على ما يصاب بالحزن لان دي حاجة في بلده

وربنا يهدي الحال

تحياتي

 
At December 2, 2007 at 11:20 AM , Blogger الســـاحر said...

بجد انا مقدرش اقولك انا استمتعت بزياره مدونتك
بجد دى من اكتر المدونات اللى استمتعت بيها
حقيقى انا يسعدنى زيارتك
والى الامام
وفى النهايه سلاملى وربنا يوفقك

 
At December 4, 2007 at 12:45 AM , Blogger قوت القلوب said...

الساحر

سعيدة ان مدونتي عجبتك..ولو انها بسيطة وكده

وان شاء الله هزورك قريب

تحياتي

 
At December 17, 2007 at 4:03 PM , Blogger أمــانــى said...

كـل سنة وانتى طيبة وبالف خير وعافية يارب آمـــــين واعاده الله علينا وعلى الامة الاسلامية بالخير واليمن والبركات

 
At January 2, 2008 at 8:32 AM , Blogger احساس لسه حى said...

عزيزتى
كل سنة وانتى طيبة وبخير وسنه سعيده عليكى وعلى كل اللى بتحبيهم وعلى كل المسلمين يا رب
الصورجميلة وفيها صور بتقول حاجات كتير وكلام كبير
سلام

 
At January 15, 2008 at 11:15 PM , Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

هههههههههههه

جميلة اوى

تسلم ايديك

تحياتى

أحمد الصباغ

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home