لا تحــــــزن

إذا أصابك الهم فلا تقل يارب عندي هم كبير..قل يا هم عندي رب كبير

September 26, 2007

اشتقت لك ربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل سنة وانتو جميعا طبيبن..ورمضان كريم

النهاردة قبل المغرب فتحت التليفزيون اسمع شوية قران ولا حاجة فبقلب في القنوات لقيت قناة اقرا طبعا جايبة الحرم المكي وهما بيفطرو ويصلوا المغرب ..بجد تملكتني رغبة شديدة في البكاء...((ومحدش يقول ايه النكدية دي ))..انا بس حسيت باشتياق رهيب اني ازور بيت الله..نفسي بجد احس بالامان والراحة والطمأنينة اللي بحسها وانا هناك..بنسى الدنيا واحس اني لربي بسسس



ياااااااااااه..ربنا يوعدني يارب ويوعد كل مشتاق يارب..



ودي صور للحرم المكي والمدني..انا بحب المدني اوي برضو..وان شاء الله اروحهم الاتنين




الحرم المكي -1






2- الحرم المدني
















ربنا يوعدنا جميعا يارب آمين..مع اهلنا واحبابنا زيارة بيته

ياااااااارب

7 Comments:

At September 29, 2007 at 4:50 AM , Blogger Solo said...

ربنا يوعدنا كلنا و نزور الأماكن الجميلة دي
و شكرا علي الصور الجميلة
تحياتي

 
At September 29, 2007 at 5:44 PM , Blogger قوت القلوب said...

mahmoud

زائر جديد في مدونتي البسيطة

أهلاً بك

سعيدة بردك..جزاك َ الله كل خير

أطيب التحيات

 
At October 10, 2007 at 5:24 AM , Blogger Soooo said...

ياااه
والله مش انتي لوحدك
بس عارفه .. الواحد لما بيبقى في مكه وفي الحرم المكي .. وهو واقف قدام الكعبه وبيدعي
بيبقى خايف قوي وحاسس برهبه شديده قوي قوي قوي
لدرجة ان دموعه بتنزل انهار .. والله العظيم بجد انهار

انما في المدينه بيحس باطمئنان رهييييييييييييييييب

انا عايز اروح هناك تاني بجد

اللهم اوعدنا يارب .. وارضى عنا يارب العالمين
وارحمنا يا ارحم الراحمين

 
At October 11, 2007 at 11:10 PM , Blogger أمــانــى said...

كـل عيـد وانتم بخير واعاده الله عليكم وعلى الامـة الاسـلامية بالخير واليمن والبركات
يااااااااااااااااارب آمــــــــــــين

 
At October 12, 2007 at 1:35 AM , Blogger رفقة عمر said...

كل سنه وانت طيبه عيد سعيد
وتقبل الله منكم الصيام والقيام اللهم امين يارب العالمين

 
At October 14, 2007 at 12:02 AM , Blogger قوت القلوب said...

soooo

كلامك صحيح

أشكرك على زيارتك ..وأتمنى ألا تكون الأخيرة

 
At October 14, 2007 at 12:03 AM , Blogger قوت القلوب said...

أماني

اللهم آمين..وكل عام وأنتي بخير



رفقه

وانتي بخير..جزاكِ الله خير على سؤالك عني

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home