لا تحــــــزن

إذا أصابك الهم فلا تقل يارب عندي هم كبير..قل يا هم عندي رب كبير

October 13, 2007

عيد سعيد عليكم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته..
كل عام والجميع بخير دائما يارب
رمضان مضى سريعا كلمح البصر..أحب الشهور إلي انتهى
أسأل الله أن يتقبل منكم ومنا صالح الأعمال..وأن نكون من عتقاء هذا الشهر الكريم..وأن يغفر الله لنا إن قصرنا
وأتمنى للجميع أن يكونوا سعداء ..بين الأهل والأصدقاء...
لن أخفي عليكم..أنا لست سعيده بالعيد..ولأول مرة في حياتي لا أذهب لصلاة العيد
لكنه رغم عني فعلا..حاولت أن افرح لكني لم أستطع..
والأسباب كثيرة
لكن يكفيني رؤية الفرح في عيون أحبتي
أسعد الله أيامهم وأيامكم جميعا..
ويارب ينعاد علينا وعلى المسلمين بخير أجمعين
لا تنسوني من دعائكم
وكل عام وأنتم بخير

13 Comments:

At October 14, 2007 at 9:07 PM , Blogger miss3hood said...

انا نفسك ..موفرحانه بالعيد ومو حاسه فيه

والله شي غريب ...كل ماسألت احد عن العيد يقولي بايخ..مو حلو ...اصلا انا ماحب العيد
وانا على بالي بس انا اللي مو فرحانه فيه

عموما كل عام وأنتي بالف خير ياقلبي وينعاد عليك يارب بالصحة والعافية
وعسى ايامك كلها اعياد :)

 
At October 14, 2007 at 9:49 PM , Blogger قوت القلوب said...

miss3hood

أهلا بك ِ في عالم التدوين

سعيدة بردك

وسبحان الله كل واحد بيبقى ليه اسباب..انا يمكن قعدتي لوحدي بعيد عن اهلي وكده مخليني مش بقدر افرح باي حاجة

بس الحمد لله على كل شيئ يعني

وربنا يسعدك يارب ويبعتلك ناس تفرحك بالعيد يارب ان شاء الله

وكل عام وانتي بالف خير دائما يارب

ويارب ينعاد عليكي وعلى المسلمين اجمعين بخير

تحياتي

 
At October 18, 2007 at 8:37 AM , Blogger http://kasperb4.blogspot.com/ said...

تأكدي انك من هنا ورايح مش هتحسي انك لوحدك ابدا
كل ما تحسي انك مخنوقة من الوحدة
افتحي بس مدونتك واكتبي فيها

انا شخصيا من ساعة ما عرفت طريق التدوين فرقت معايا في حاجات كتير

وكل سنة وانتي بخير وزيارتك بجد شرفتني واتمنى تتكرر تاني

 
At October 19, 2007 at 1:43 AM , Blogger قوت القلوب said...

آلام وآمال

أنا اللي تشرفت بزيارتك وردك

وربنا يسهل والكتابة تخفف عن الواحد شوية

تحياتي

 
At October 19, 2007 at 8:19 PM , Blogger david santos said...

Nice posting, thank you.

The regime of Mubarak and his minions is every day to transgress human rights. More than 10,000 Sudanese refugees are arrested and more than 100 have been killed.
Illustrative of the world arrogance and the atrocities committed against the Sudanese refugees by this criminal regime of Mubarak.

 
At October 23, 2007 at 7:46 PM , Blogger a Dreamer with feet on the Floor said...

I wish U ..will B happier and have All Ur wishes Done..
just try 2 overcome Ur sadness...I wish it will b soon...
take care

 
At October 23, 2007 at 8:59 PM , Blogger bastokka طهقانة said...

و انت بالصحة و السعادة

اوروفوار

 
At October 27, 2007 at 2:50 PM , Blogger رفقة عمر said...

بصراحه العيد خلص غير بقى من فضلك
ازيك دعاء
اكتبى حاجه جديدة
متفقين

 
At October 27, 2007 at 2:54 PM , Blogger قوت القلوب said...

أشكر كل اللي ردوا..معلش تاخرت في وضع الرد..بس اصلي مليش نفس اعمل اي حاجة

رفقة عمر..دعواتك يا رفقة..انا عارفة ان العيد خلص..بس عندي فتور ومليش نفس اكتب حاجة

بفكر كده في فكرة ..بس مش هكتب غير اما اكون حاسة اللي بكتبه

وشكرا على اهتمامك

أرق تخياتي

 
At October 30, 2007 at 10:53 PM , Anonymous Anonymous said...

كل سنه وانتى طيبه وينعاد عليكى بخير ولو انها متاخره قوى بس اول مره اتشرف بالبلوج بتاعك

 
At October 31, 2007 at 6:29 PM , Blogger قوت القلوب said...

رئيس جمهورية نفسي

سعيدة بردك ..وتشرفت بزيارتك التي اتمنى الا تكون الاخيرة

تحياتي

 
At November 2, 2007 at 11:41 PM , Blogger http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ايه الغيبة الطويلة دي؟
ان شاء الله تكوني بخير

 
At November 4, 2007 at 4:52 PM , Blogger Ert3ashat said...

و انت طيب
متاخره شويه
بس معلش :)))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home