لا تحــــــزن

إذا أصابك الهم فلا تقل يارب عندي هم كبير..قل يا هم عندي رب كبير

November 16, 2007

النهاردة عيد ميلادي










السلاام عليكم ورحمة الله وبركاته



ازيكو يا ضيوفي الاعزاء؟؟ اسال الله ان تكونو بخير



معلش الفترة دي فترة جميلة اوي كلها امتحانات والعملية عندي عسل خالص..متنسوش تدعولي بقى



طبعا النهاردة حبيت اقولكو انو زي النهاردة رزق امي وابي بيا..كنت صغنونة وعسولة :D



المهم..انا ماما لما حملت فيا كانت بتدعي ربنا انو يرزقها ببنت..واصحابها يقولولها حد يدعي بكده ..هي طبعا قالتلهم انها نفسها في بنت وكده



انا اول خلفتها..عذبتها شوية في الولادة..بس هنعمل ايه بقى؟



النهاردة كان عيد ميلادي



16-11



مش هقولكو السنة..اصلي صغنطوطة لسه:$



يلا اشوف وشكو بخير..حبيت بس اقولكو



وادعولي عشان عندي امتحانات



سلام

8 Comments:

At November 17, 2007 at 3:56 AM , Blogger http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ومين سمعك
الإمتحانات قربت عندنا احنا كمان وأعلنا حالة الطوارىء خلاص
ربنا يسترها معانا

الممهم بقى كل سنة وانتي الي الله اقرب وعلى طاعته أودم
ويارب تكون كل ايامك خير وسعادة وفرح

وكده بقى طلعنا احنا الاتنين دفعة واحد
في شهر نوفمبر
بس اكيد طبعا انتي اصغر من بكتير
:D

 
At November 17, 2007 at 6:17 AM , Blogger عصفور المدينة said...

يسر الله لك وفتح عليك في الاختبارات

وإيه حكاية 16-11
فيه مدونة صناع الحرية نفس اليوم حنجيب هدايا منين يعني
:)

 
At November 19, 2007 at 11:13 PM , Blogger قوت القلوب said...

آلام وآمال

ربنا يوفقك يارب ونسمع عنك كل خير..ويسترها معانا كلنا يارب

ربنا يكرمك على الدعوات الحلوة دي وربنا يارب يجعلها من نصيبي

بس قولي انت سنة كام وانا اقلك كبير ولا صغير :D

عموما انا 1988 .. بس خليني كده صغيرة احسن..مش عاوزة اكبر

تحياتي

 
At November 19, 2007 at 11:16 PM , Blogger قوت القلوب said...

عصفور المدينة

نورتني بجد وزيارة حضرتك شرف كبير ليا

وبالنسبة للهدايا..فمجيتك لحد مدونتي دي اكبر هدية.. :)

جزاك الله كل خير

تحياتي

 
At November 22, 2007 at 3:49 PM , Blogger mohamed emera said...

السلام عليكم
وكل سنه وانتى طيبه
ربنا يوفقك فى امتحاناتك
سلااااااااام

 
At November 22, 2007 at 5:23 PM , Blogger قوت القلوب said...

mohamed

وعليك السلام ورحمة الله وبركاته

وإنت طيب

آمين أجمعين

تحياتي

 
At November 26, 2007 at 8:42 PM , Blogger Lobna Ahmed Nour said...

هي جت متاخرة شوية

بس كل سنة وانتي طيبة

وبعدين 19 سنة مش صغيرة

انا قربت اكمل 21 يعني اصغر منك

ولا ايه

 
At November 26, 2007 at 11:55 PM , Blogger قوت القلوب said...

unique

أشكرك على حرصك على التهنئة

جزاك الله كل خير

بالنسبة للسن انا مش مضايقة اني لسه صغيرة ولا حاجة..بالعكس كده احسن

كمان انا في 3 كلية فلذلك حاسة اني نابغة..ههههههه

ربنا يسترها معانا كلنا

تحياتي

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home